Също като производителите на автомобили, производителите на телефони започват да виждат полза в развиването на различни марки, които са частично автономни и са насочени към различни демографски групи. Huawei има Honor, Oppo има OnePlus и така нататък. Xiaomi пусна своето първо устройство под флага на “Poco” миналата година, а сега в компанията се подготвя нова дивизия – “CC”.

Това ще е нова серия от смартфони, която ще се разпространява чрез Mi бранда. Съкращението значи “camera+camera” и сочи към двойната камера, която ще виждаме на устройствата. То обаче има и много други значения – chic, cool, colorful, creative (шик, готино, цветно, креативно). Насочено е към глобалното младо поколение, със своя модерен дизайн и функции на камерата.

Екипът зад Mi CC е един от най-младите в Xiaomi. Близо половината от него е съставен от млади артисти. Самото описание „за млади глобални хора“ е нещо, което не една и две медии определиха като странно.

Все пак има нещо друго, което е важно за „глобалните млади хора“ и то е нещо, в което Xiaomi са лидери – вкарването на екстрите от флагманите в по-бюджетни устройства.

Със сигурност ще е интересно да видим какви смартфони ще покажат, макар и малко да надминаваме възрастта на таргет групата.

Все пак малко цвят в ежедневието не е навредил на никого.