През следващите няколко дни в руската социална мрежа ВКонтакте ще започнат да се появяват програмни прозорци със стоките на AliExpress, в които могат да се видят изображенията на предложеното и неговата цена. Иконките и прозорчетата ще могат да се споделят с другите потребители. Според пресслужбата на AliExpress, за компанията това е „проект за тестване на social e-com в Русия„.
„Социалната търговия“ (social e-com) е все по-популярна тенденция на електронната търговия, при която популяризирането на стоките става чрез социалните мрежи. Това бе съвсем логично да се случи, понеже социалните мрежи разполагат с огромен масив информация за поведението и предпочитанията на всеки потребител.
AliExpress получава пълен и пълноценен достъп до цялата руска аудитория.
В началото на месец март за платформата VK Apps трябва да излезе отделно приложение за закупуване на най-различни стоки. То ще бъде интегрирано в самата платформа на ВКонтакте и вмъкнато в менюто на социалната мрежа. Нововъведението ще засегне уеб версията и мобилните приложения.
Аудиторията на Mail.Ru Group в социалните мрежи, месинджърите и т.н. възлиза на над 100 милиона потребители и е очевидно, че AliExpress ще обхване по-голямата част от руснаците.
Интеграцията на AliExpress в интерфейса на ВКонтакте става в рамките на подписания договор от страна на Alibaba, Mail.Ru Group, Мегафон и РФПИ през месец септември 2018 година. Договорът предвижда създаването на съвместното предприятие AliExpress Russia.
Прочетете още
- 15:59 Пожар в центъра на Пловдив! Пристигнаха огнеборци СНИМКИ+ВИДЕО
- 21:34 Променят програмата за откриването на Градската градина заради лошото време
- 20:00 Крадци се промъкнаха във вход, "обезопасиха" камери за видеонаблюдение СНИМКИ
- 19:00 Пловдивчанка: Градът ни се размина на косъм от голяма трагедия!